روز اول فعالیت های ستاد تبلیغاتی مجلس یازدهم در حوزه جنوب استان بوشهر

                        بنام خدا
                  تحلیل انتخاباتی:

     روز اول فعالیت های ستاد تبلیغاتی مجلس یازدهم در حوزه جنوب استان بوشهر
                      فرصت های رو به رشد پیروزی دکتر شیخ موسی احمدی
روز اول  فعالیت های ستاد تبلیغاتی مجلس یازدهم در حوزه جنوب استان بوشهر با پشت سر گذاشتن  یکی  از شب های سردتر زمستانی ، گرمائی نوید بخش را تجربه کرد و بار دیگر شاهد بودیم که اهالی انتخابات از فضای مجازی ومحافل اجتماعی به سطح شهر آمدند تا با  دنبالکرد فعالیت های واقعی در ستادها جانی به نگرش های انتخاباتی خود ببخشند  در این میان با نگاهی عمیق از سوی مراقبین و ناظرین امر و  جمع بندی آن بوسیله ی بنده بعنوان فعال رسانه ی و فردی که حداقل  8 ستاد مرکزی مربوط به کاندیداهای مختلف در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری تا مجلس را بعنوان مدیر و یا  مسئول برنامه ریزی بعهده داشته ام وبا توجه به نوع کار کنشگر های اجتماعی و کارکردها ی موجود در چهار شهرستان کنگان ، دیر، جم وعسلویه وباز خورد های روز اول فعالیت های انتخاباتی هفته ی تبلیغات نکاتی قابل توجه را در خصوص وضعیت میدانی  روبه رشد "دکتراحمدی "بسوی پیروزی به دست داده است که بصورتی مختصر آن را بازگو می نمایم :
- هیچگاه  تعدد همگرایی  بسیاری  ازچهره های شاخص مطرح دو طیف سیاسی  در سطح منطقه اینگونه پیرامون یک کاندید در همراهی و هم افزایی به نگاه مشترکی دست نیافته اند که بروز این اتفاق مبارک  در جای خود، امیدواری فزاینده ی را در راستای توسعه ی همه جانبه ی کل چهار شهرستان نوید می دهد
- در حال حاضر سه عنصر تعیین کننده برای پیروزی دکتر احمدی از نگاه  دانش رفتار انتخاباتی :  وفاداری، اشتیاق، غیرت - محقق شده است.
- در هیچ مقطعی یک کاندید به این حجم  از تشکیلات کمی و کیفی نیروها  با حضور در ساختار ستاد تبلیغاتی دست نیافته است.
-  در هر برهه ی زمانی قابل مقایسه ی از گذشته تا بحال؛  پیوستن،پویش و رویش  همکاری و هما هنگی  بسیاری از نخبگان در عرصه های متنوع اجتماعی( فرهنگی، سیاسی، اقتصادی)  چهار شهرستان حوزه ی انتخابیه در حلقه ی اول یک نامزد انتخاباتی  به این تراکم در کنارهم قرار نگرفته اند. مگر اکنون که بعینه این شرایط را  ملموس ومحسوس می بینیم .
- هیچ موقعی دست خالی کاندیداهای رقیب را  تا این حد از جهت داشتن طرح های راهبردی بمنظور  عقب راندن یک کاندید مدعی درجه اول ، آنچنان که تاکنون دیده ایم ، ثبت و ضبط شده، نداشته ایم  وهمین عامل باعث شده تا برخی از رقبای دکتر احمدی  طبق روال معمول اخیر به  تخریب روی آورده و نتوانند پاسخگوی سوالات و انتظارات افکار عمومی در عرضه ی برنامه های جذاب بدور از شعارهای غیرواقعی خود باشند و این محدودیت   بعضی رقبا باعث شده تا برعصبانیت و بداخلاقی انتخاباتی شان بیفزاید
- وقار ،پشتکار ومتانت و صبوری  و آرامش دکتر احمدی در این میان و این مرحله که بی سابقه است ، بشکل چشمگیری در قالب یک  خصوصیت استثنائی وی بدل به شاخصی زبانزد" نزد بسیاری از شخصیت های برجسته ی منطقه ی و استانی، محافل ومجامع سیاسی انتخاباتی دهان به دهان نقل می شود.
 - بنا به گزارش های دریافتی متنوع واصله، قرائت میدانی نظر سنجی های محسوس و نامحسوس توسط  منابع  ودستگاههای ذیربط  دال برپیشتازی دکتر احمدی نسبت به سایر رقبا در اعداد وارقام پایش شده و اقبال عمومی می باشد.
- کمتر زمانی بوده است که یک کاندیددر این حوزه به این مرحله در جذب و بها  دادن به جوانان ، موفقیت های خاص در جذب این قشر عظیم و پرانرژی داشته باشد.
- ....
  فراموش نمی شود که تا آخر هفته ی تبلیغات وقت قابل توجهی مانده و فرصت برای انجام کارهای موثر و مفیدی هست و بنظر می رسد موج شور آفرینی و افزایش حامیان دکتر احمدی رکورد های جدیدی و رغبت به پیروزی را از خود را بیش از این به نمایش بگذارد، لذا اهتمام به موضوع  اهتمام به فرصت های روبه رشد پیروزی این نامزد دلسوز تا  آخرین ثانیه واتم از انرژی یک محاسبه ی راهبردی است که از نظر وی و همراهان دور نخواهد ماند .
 
 عبدالمجید اورا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *